SKRIVET: 2008-08-22, kl 14:50:36 | PUBLICERAT I: Allmänt

dag 1

Tjena hejsan gott folk!

Nu har jag kommit hem från första skoldagen =) .. gick i 40 minuter men så kommer ju inte bussen, dumma buss .. att dem inte kan åka när jag vill! hihi ,, så jag och Frida fick iallafall vänta å vänta tills bussen kom . och vips så är man hemma igen.

Jahapp, idag fick vi busskort =) ... ehm , en kalender med rabatter ... vi fick veta våra indval =) . jag och Mickis kommer få Medicinsk grundkurs hihi .. det ska faktiskt bli intressant tror jag =) .. alltid bra å veta också ..

Snart ska jag och min Pappa åka till Sickla eftersom min mormor och morfar ska bjuda oss på middag! =D såå snälla är dem .. tyvärr så jobbar mamma sent i dag =( så hon kan inte följa med .. det är synd de,

Imorgon kommer brorsan hem ;-D hihi , då jäklar ska det bråkas! hahah ... i alla fall, en av hans kompisar som också är i spanien .. har tappat sin kamera .. eller den blev rättare sagt snodd på stranden ! Usch vilka dumma människor det finns här i världen! .. Och den kamran hade han fått i studentpresent också =O .. och otur att alla bilder är borta nu ! Tråkigt juu =O

Men nej nu är farsan stressad och vill åka .. tjolahopp på er där ute !



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: