SKRIVET: 2008-08-02, kl 14:31:14 | PUBLICERAT I: Allmänt

blandade känslor

Hejsan !
Jag är super happy för min morbror fyller år , men jag är även supermega ledsen eftersom en famlije vän, en tjej som jag har växt upp med har dött =( hon blev bara 23 år eller ngt sånt =/ usch , har gråtit som faan och usch va hemskt. Hon skulle komma på festen idag och hon jag och min bror skulle sitta vid "hedersbordet" med Christer och Marju eftersom de är vi tre som är gudbarn...det kommer kännas så himla tomt men jag ska verkligen försöka att inte gråta, vill inte förstöra Christers födelsedag utan vi ska ha kul för det skulle hon vilja men christer och marju ska tala om vad som hänt så att ingen undrar =O

TACK alla som finns där, super tack <3


Hanni

Jag älskar dig gumman det är det enda jag kan få ut just nu ... Du vet att jag finns och att det bara är att ringa om du vill något, vad som helst! Finns alltid vad det än är ...



-be strong my love-





PUBLICERAT: 2008-08-02, 14:44:36 | URL: http://formangatankar.blogg.se/
Soufiie

Tack älskling <3

Du betyder oerhört mkt för mig och det vet du , men du kommer nog aldrig förstå HUR mkt!

Älskar dig oändligt mkt min käre vän <3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: