SKRIVET: 2008-08-29, kl 22:08:39 | PUBLICERAT I: Allmänt

bannii

God kväll !

Idag har jag som vanligt varit i skolan .. efter det har inte gjort något speciellt bara tagit det lugnt =) Har tittat på film med mamma =)

Just nu sitter jag och tittar på fotboll .. - Älska fotboll - men det går inge bra .. det är Manchester Utd - FC Zenit som spelar och tyvärr så ligger Man U under med 2-0 =( faan .. kom igen nu!

Jag sitter även och väntar på att HanniBannii ska komma hit till mig =) .. just nu är hon på sin syrras killes spelning =) och efter det ska hon komma hit hihi .. hon har jobbat hela dagen så det blir bara en lugn kväll =) ..

Men nu ska jag fortsätta att titta på fotboll =D Håll tummarna för Man U nu <3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: