SKRIVET: 2008-08-02, kl 01:51:56 | PUBLICERAT I: Allmänt

Ännu en skräckinjagande promenad

Japp då så bloggen , hm, idag då jooo vi vakna nej jag vakna och fixa mig sen vakna adela =) hon sov så skönt så jag kunde bara inte förmå mig att väcka henne från hennes djupa sömn hihii men sen så har vi typ inte gjort ngt på dagen , vi begav oss till sicklish för att äta middag med min KÄRA släkt =D + viktor haha , och Leffe är hemma =D fast han är arg, arg på mig =O för jag sviker och sover inte där =( , usch då ... (Leffe är min utvecklingstörda morbror som betyder JÄVLIGT mkt för mig så hejdå alla som inte gillar different människor) efter maten åkte jag och Adela hem för att köpa godis (tjockis som man är) så titta vi på jönssonligan hahaha,,

Sen så gick våran härliga nattrunda för om man äter som ett fetto så måste man röra sig som jaa som en elitefriidrottare men NEJ jag är ingen sån så vi gick en promenad i lagom tempo. Och tro ni inte vi blir skrämda? joo för det knaka oh braka i buskarna, och vi såg harar och kameler ... nej vi såg harar och läskigheter... när vi hade gått en bra runda så stannar en bil, släcker lampor ALLT mitt i en uppfart SHIIET dem tänkte kidnappa hos , men nej självklart inte utan han/hon väntade bara på ngn typ hmm , varför är man alltid överdrivet rädd? hahaha Men jaa vi har mött lite najs personer .. först mötte vi mina kära vänner =D Victoria och Gabriella <3 och även Philip och Rikard vi stod och snacka lite, de va trevligt så jäkla länge sen , allt för länge sen! USCH usch vi måste skärpa oss faktiskt!
Sen efter en stund möter vi självklart ngr andra som jag kände igen och dem vissla och grejs och jaa tro ni inte att de va min brors vänner , jävla bajsapor alla man möter känner typ min käre broder! 
och jaa självklart möter vi yttligare en vän till honom, men han är snäll , lilla Cribbe, vi snacka lite och sen drog han hem till sig , när vi ska gå därifrån så kommer det tre killar och frågar om vi ska me på fest och grejer , men vi hade ju hunder så vi sa nej , men så börja vi snacka och såå , dem va fett snälla och lite sööta =) en kille kom fram och fråga om hunden FETT SÖT hahahahahahahha , och en kille sa en fin liten kommentar haha "är ni släkt eller" jag&Adela: "jaa det är vi " Han: jaa ni är lika varandra" hahha och jag och adela börjar garva och ropar VA??? hahahah, och han saa "jaa ni är lika fina" haha den nii =P hahahha , sen så fråga han om Adela va mulatt och sa att de va fett kattigt och Adela blev superglad =D och jag med för hennes skull =) men sen va vi tyvärr tvugna att dra hem =( så vi sa hejdå till våra nya kompisar men glömde fråga efter nummer och sånt, men vi ses kankse i morgon =)

GRATTIS KÄRE MORBROR =D <3 wiiehoo idag äre fest =P ahhahaha 50-årsfest men ändå hahahah

Tack o hej leverpastej



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: