SKRIVET: 2008-08-03, kl 13:38:54 | PUBLICERAT I: Allmänt

Älskade vän

Min älskade Hanni , du är underbar och jag älskar dig...jag är så otroligt jäkla glad att jag har dig. Bara att du tänkte åka hit direkt när du fick veta, det är sånt en äkta vän gör, och du är en äkta vän, det är du verkligen.

Och tack alla andra , Adela för att du finns, för att du tröstade mig och krama mig och fick mig på bättre tankar TACK, du för underbar

OCH TACK MAMMA & PAPPA NI ÄR DET BÄSTA SOM FINNS...bästa föräldrarna någonsin och jag är lycklig som har er!!!!

och tack min älskade roxii för att du finns där för mig

Läste nyss min kompis blogg och tänkte på det hon skrev, jag tänker också väldigt mkt, ibland för mkt..och när jag läste inlägget om själar som lämnar oss, om döden , så jaa jag undrar varför vissa måste lämna jorden när dem har hela livet framför sig... en levnadsglad människa som verkligen ser fram emot ngt.. usch världen är för orättvis och om det nu finns ngn som bestämmer allt, varför bestämma så här ? ta de elaka dem som gör ngt ont och skadar alla och inte har ngn livsenergi , varför välja ut fel människor? =(


Hanni

Klart jag tänkte älskling <3

Du är en fin och helt otroligt människa lilla S

Älskar dig Sjukt mycket och mer än det gumman <3<3



Du är en riktig vän du <3



PUBLICERAT: 2008-08-03, 14:05:18 | URL: http://formangatankar.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: